مرکز فروش اسکاج آفتابگردان ارزان

اسکاج آفتابگردان از معروف ترین اسکاج های بازار است که در منزل هر شخصی یک جفت از آن پیدا می شود. این اسکاج دارای دو رویه است که یکی از رویه ها دارای بافت نرمی است که برای کف انواع قابلمه و ماهیتابه چدن و تفلون مناسب است. رویه دیگر اسکاج آفتابگردان بافت زبری دارد و برای سایر ظروف مانند سرویس روحی و کف و جداره های بیرونی قابلمه کاربرد دارد. در مرکز فروش اسکاج آفتابگردان، می توانید این محصول را به تعداد بالا و با قیمت ارزان تهیه نمایید.

مرکز فروش اسکاج آفتابگردان ارزان

نحوه تولید اسکاج آفتابگردان چگونه است؟

نحوه تولید اسکاج آفتابگردان چگونه است؟

در زمان های قدیم، ظروف را با تکه ای پارچه و خاکستر تمیز می کردند اما امروزه با افزایش جمعیت و به دنبال آن وجود هزاران بیماری، میکروب و ویروس مختلف می بایست از پاک کننده های قوی استفاده نمود. در نتیجه اسکاج و مایع ظرفشویی جایگزین وسایل و ادوات قدیمی شدند و کار را برای بانوان راحت تر کردند.

اسکاج آفتابگردان یکی از مدل های موجود در بازار است که به شکل دایره و در رنگ های متنوع تولید می شود. وجه تسمیه این اسکاج به گل آفتابگردان بر می گردد. گفتنی است برای تولید اسکاج به موادی نظیر نخ، تور، زری، ابر، نوار مکرون، سیم و  در آخر سلفون جهت بسته بندی نیاز است. در ادامه به چگونگی نحوه تولید اسکاج آفتابگردان می پردازیم.

کارگاه های تولیدی اسکاج دارای تعدادی دستگاه اسکاج بافی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است که متصدی، نخ را درون دستگاه با مهارت خاصی قرار می دهد و اسکاج بافته می شود. در قدم بعدی اسکاج بافته شده را به شکل دایره برش می دهند. در مرحله آخر تور، ابر و دو لایه اسکاج را روی هم قرار می دهند و با نوار مکرون شروع به دوخت اسکاج با چرخ خیاطی می کنند. قابل ذکر است که تولید اسکاج نیاز به سرمایه و هزینه بالایی ندارد و کار آسانی نیز می باشد.

فروش متنوع انواع اسکاج ظرفشویی

فروش متنوع انواع  اسکاج ظرفشویی

در بازار انواع مختلفی از اسکاج همچون اسکاج موکتی، سیم بافت، آفتابگردان، حوله ای و … با برندهای متنوع وجود دارد که بسته به بافت نرم و زبر آن کاربردهای گوناگونی دارد. خوب است بدانید برخی اسکاج ها به طور کامل سیمی یا اسفنجی و یا ترکیبی از هر دو طراحی شده اند که نیاز همگان را برطرف نماید. معمولا اسکاج های ترکیبی بیشتر طرفدار دارند و مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا برای کلیه ظروف کارایی دارند. در پایان گفتنی است که فروش مستقیم اسکاج در کارگاه های تولیدی اسکاج با قیمتی مناسب و به صرفه امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما