قیمت اسکاج بریتکس در اصفهان

قیمت اسکاج : برای شستشو بهتر و نظافت ظرف ها و بالا بردن در صد تمیزی یکی از راه حل های مناسب استفاده از اسکاج است. اسکاج های سیمی یکی از برترین و مقبول ترین اسکاج های تولید شده که توجهات بسیاری را جلب خود کرده، می باشند. عرضه اسکاچ در اصفهان با کیفیت بالا و قیمتهای رقابتی اوسط مجموعه ما توانسته خود را در سبد خرید بسیاری از خانوارهای اصفهانی جایی دهد. قیمت این محصول نیز بسیار مناسب بوده و شما می توانید در اصفهان اسکاچ را به راحتی تهیه کنید!  شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش برخط این محصول از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما بهره مند گردید.

 

مشخصات، قیمت و خرید اسکاچ بریتکس مدل hard

اسکاج بریتکس طبق فناوری نوین در فرم مستطیل شکل و از جنس اسفنج  جدید ساخته شده و تولیدکنندگان آن در صدد بوده اند تا همواره محصولی را روانه بازار کنند که مطابق با هر سلیقه و سبکی برای زندگی باشد و این رمز موفقیت اسکاج بریتکس است. ابعاد بسته بندی اسکاچ بریتکس مدلhard    20 × 3 × 12سانتی متر بوده و وزن ان نیز 19 گرم میباشد که داخل یک بسته بندی پلاستیکی ضخیم با آرم شرکت تولید کننده قرار داده شده و آماده عرضه به بازار مصرف است.  با گزینه های متنوعی که در اسکاج ها از جمله بریتکس وجود دارد،

می توانیم خریدارهای عزیز را به هدف خود رسانده و آن ها را به نرخ های ارزان رسانده تا شرایط کاری موفقی را داشته باشند و سودآوری تضمین شده ای را در مسیر کاری شاهد باشیم. اسکاج بریتکس با توجه به کیفیت بسیار عالی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد.

مشخصات، قیمت و خرید اسکاچ بریتکس مدل hard

فروش عمده اسکاچ

اسکاج بریتکس مدل  hard با توجه به کیفیت بسیار عالی که دارا می باشد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و توانسته باکیفیت و مرغوبیت خود نظر بسیاری از مشتریان و متقاضیان عزیز را به خود جلب نماید. عرضه اسکاج بریتکس مدل hard  با کیفیت فوق العاده و قیمت فوقالعاده میباشد. لازم به توضیح است که اسکاج بریتکس با استفاده از نخ زری بافته شده و اسکاج سیم بافت بوسیله نخ فلزی تولید میگردد.

برای تولید این اسکاج ها در فرآیند تولیدشان از مرغوبترین مواد اولیه استفاده شده بوسیله دستگاه اسکاج بافی تولید گردیده و پس از بسته بندی و آماده سازی اسکاج بریتکس مدل hard  ، برای عرضه روانه بازار هدف میشوند. مشخصات متمایز اسکاج بریتکس مدل hard   تاکید بر کیفیت بالای محصول برای مصرف کنندگان عزیز میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت خرید عمده اسکاچ های ما میتوانید با مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

قیمت اسکاج را فراموش نکنید.

فروش عمده اسکاچ

اسکاچ بریتکس مدل S بسته دو عددی

اسکاچ و ابر ظرفشویی جهت تمیز کردن! ظروف بکار می روند، اما این لوازم بخاطر! اینکه مایع ظرفشویی مستقیماً! با آنها در ارتباط است به معنی این نمیباشد که تمیز باشند.! اکثراً افراد برداشتی به این شکل دارند که اسکاچ! و اسفنج ظرفشویی چون برای تمیز کردن ظروف! استفاده می شوند پس حتماً بسیار تمیز هستند! اما اینگونه نیست، اسکاچ و اسفنج چون رطوبت! را طولانی مدت در خود نگه می دارند.

ما با عرضه اسکاچ بریتکس مدل S که تقریبا! برای شستشو همه ظروف استفاده میشود،! توصیه میکنیم تا با تعویض حداقل هر دو هفته یکبار! اسکاچ از سلامت خانواده خود مراقبت کنید.! خرید اسکاچ بریتکس مدل S در بسته دو عددی نیز میتواند! در کنار کاهش قیمت به شما کمک کند تا برای! این موضوع انتخاب راحت تری داشته باشید.

جهت اطلاع بیشتر از قیمت اسکاج با ما در تماس!ف باشید.

اسکاچ بریتکس مدل S بسته دو عددی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما