شرکت تولیدی اسکاج در تهران

شرکت تولیدی اسکاج : مجتمع تولیدی جهیر بزرگترين توليد كننده پد و سيم ظرف شويي در ايران مي باشد كه با سالها تلاش و تجربه و با پيشرفته ترين ماشين آلات توليد و بهره گيري از نيروي كار متخصص توانسته نياز بازار را در اين زمينه مرتفع نمايد. فروش اسکاج ، ابر اسکاچ و… بصورت عمده با هدیه و تخفیف های فوق العاده . تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی در ابعاد و رنگ های مختلف با کیفیت عالی . فروش اسکاج ، سیم ، ابر اسکاچ و…به صورت کیلویی و با امکان ارسال به سراسر کشور .امکان عقد قرارداد با تمامی فروشگاههای لوازم پلاسکو و لوازم آشپزخانه.

نمایندگی اسکاج جهیر

اسکاج جهیر برند ایرانی پرطرفداری از اسکاج است که به دلیلی کیفیت و دوام بالایی که از خود نشان داده است تواسنته سهم بزرگی از بازار داخلی اسکاچ را به خود اختصاص داده و افراد زیاد و مشتریان فراوانی را به خود جذب نماید.

نمایندگی عمده اسکاج جهیر مرغوب در شهر های مختلفی قرار گرفته که هر روزه انواع اسکاج های جهیر در بسته بندی های مختلف را به بازار عرضه می کنند و گام بلندی در به ارمغان اوردن تمیزی منحصر به فردی در آشپزخانه ی شما بر می دارند.

نمایندگی اسکاج جهیر

واحد تولیدی جهیر

تولیدی اسکاج جهیر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع اسکاج و سیم ظرفشویی در ایران میباشد! که با استفاده از مواد اولیه فعالیت خود! توانسته مدلهای متنوعی از اسکاچ و سیم ظرفشویی را برای شستشوی! ظروف در بسته بندیهای جذاب! روانه بازار مینماید.

که طی سالهای این شرکت توانسته! است تمامی محصولات خود را مجهز! به ویژگی هایی نظیر جذب کف و خاصیت! ارتجاعی زیاد ،پاکنندگی و برق اندازی و… نماید

واحد تولیدی جهیر

 آدرس کارخانه اسکاج جهیر

شما میتوانید برای خرید اسکاج سیمی و سیم ظرفشویی  با بالاترین کیفیت ممکن و در بسته بندی های لوکس در تهران اقدام نمایید. سفارش اسکاج های درجه یک با ارزان ترین قیمت در بازار های داخلی به شیوه های مختلفی انجام می شود که از جمله این روش ها می توان مراجعه به نمایندگی های معتبر این کالا در شهر تهران یا درب کارخانه مراجعه نمایید.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که ادرس بزرگترین تولید کننده اسکاچ ایران کجاست؟ در پاسخ باید بگوییم  آدرس تولیدی اسکاج  با کیفیت خارجی جهیر، در شهر تهران قرار دارد.کارخانه جهیر با پیشرفته ترین دستگاه ها و به کارگیری نیروی کار ماهر توانسته نیاز  بازار را برطرف کند. انواع قیمت محصول، مخصوصا قیمت اسکاچ آفتابگردان را به نمایندگی های فروش خود ارسال می کند. اسکاج جهیر در شیراز نمایندگی فعال دارد. محصولات تولیدی جهیر در سراسر کشور به فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی عرضه می شود.

جهت اطلاع بیشتر از شرکت تولیدی اسکاج با ما! در تماس باشید.

 آدرس کارخانه اسکاج جهیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما