اسکاج ظرفشویی در بسته های 12 عددی

اسکاج 12 عددی : اسکاج های  سیمی در بسته بندی های 12 عددی نایلونی رنگی که آرم تجاری آن بر روی اسکاج خورده شده است عرضه میشوند . بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت پوستی به دست در رنگ های مختلف آبی ، نارنجی ، سبز در بسته بندی های 12 عددی مناسب برای خرید اقتصادی که می توان مطابق به سلیقه تان آنرا خریداری نمایید . لازم به ذکر است که این نوع اسکاج ظرفشویی با دوام طولانی و کیفیت فوق العاده آب را به خود جذب می کند و تمامی سطح ظروف مختلف را بدون هیچ گونه آسیبی تمیز می نماید .

 

اسکاج سیمی بسته 12 عددی

شست و شوی ظروف به دفعات و تمیزی آن برای هر خانم خانه داری حائز اهمیت است . استفاده از مایع شوینده هر چند با کیفیت زمانی تمامی ظروف را تمیز و براق می نماید که با استفاده از یک اسکاج سیمی با کیفیت شسته شود . برای شمایی که برای قیمت اسکاج اهمیت زیادی قائل هستید، از آن جا که مجموعه ما بعنوان عرضه کننده برتر انواع اسکاج و سیم ظرفشویی در مدل های مختلف با کیفیت عالی می باشد این بار به عرضه اسکاج سیمی با بسته بندی 12 و رقابتی ترین قیمت ممکن پرداخته است که تمامی ظروف تان را برق می اندازد و تمامی لکه ها و کثیفی را ازبین می برد .

این محصول در بسته بندی مختلف به مشتریان گرامی عرضه میگردد که در این میان اسکاج سیمی استار با بسته 12 عددی یکی از بهترین انتخابها برای افرادی است که میخواهند خریدی با بهترین قیمت ممکن داشته باشند.

اسکاج سیمی بسته 12 عددی

مشخصات، قیمت و خرید اسکاچ سیم استار مدل 058 بسته 12 عددی

این اسکاج های با کیفیت بسیار نرم از جنس ابری و رویه ی سیمی مناسب برای شست و شوی ظروف می باشد که به دلیل سطح سیمی و زبری که دارد هر گونه لکه و کثیفی های سخت بر روی  ظروف را از بین می برد . هم چنین به دلیل انعطاف زیاد و ابری آن به راحتی درون هر ظروف و لیوان دهانه تنگ قرار می گیرد.

عرضه  اسکاج سیم استار مدل 058 در بسته بندی 12 عددی باعث کاهش چشمیگر قیمت آن گردیده که این موضوع میتوانید برای مشتریان عمده یک امتیاز به حساب بیاید.   اسکاج سیم استار مدل 058  سطح سیمی نرمی دارد که به هیچ عنوان خط و خشی بر روی ظروف حساس نظیر تفلون و سرامیک نمی اندازد . هم چنین هیچ گونه آسیبی به دست نمی زند و هر گونه مایع شوینده را به خود جذب نموده و با تولید کف فراوان هر نوع ظروفی را می شوید .برای سفارش اسکاج سیم استار مدل 058 در بسته بندی 12 عددی یا مشاوره جهت خرید آن میتوانید با ما تماس بگیرید.

اسکاج 12 عددی را فراموش نکنید.

مشخصات، قیمت و خرید اسکاچ سیم استار مدل 058 بسته 12 عددی

اسکاج مدل b12 بسته 4 عددی

این نوع از اسکاج از جنس اسفنج! بوده و در ابعاد مستطیلی تولید میگردد.! عرضه و فروش اسکاج مدل b12 بسته 4 عددی! به صورت عمده توسط تولید کنندگان در سراسر کشور! انجام می شود که کار خود را به نمایندگی ها! برای توزیع در سراسر کشور واگذار کرده اند.! شرکت تولید کننده اسکاج مدل b12 بسته 4 عددی! به دلیل کیفیتی که دارد آن را به سایر کشور ها! نیز صادر می کند و از طریق نمایندگی های فروش! در آنجا، فروش خود را انجام می دهد.

جهت اطلاع بیشتر! از اسکاج 12 عددی با ما در تماس باشید.

اسکاج مدل b12 بسته 4 عددی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما