تولیدی اسکاج در تهران

تولیدی اسکاج جهیردر شهر تهران با تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی با مواد اولیه درجه یک درخدمت شما می باشیم . فروش اسکاج ، ابر اسکاچ و… بصورت عمده با هدیه و تخفیف های فوق العاده . تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی در ابعاد و رنگ های مختلف با کیفیت عالی . فروش اسکاج ، سیم ، ابر اسکاچ و…به صورت کیلویی و با امکان ارسال به سراسر کشور .امکان عقد قرارداد با تمامی فروشگاههای لوازم پلاسکو و لوازم آشپزخانه.

کارخانه تولید اسکاچ

شما میتوانید برای خرید اسکاج سیمی و سیم ظرفشویی  با بالاترین کیفیت ممکن و در بسته بندی های لوکس در تهران اقدام نمایید. سفارش اسکاج های درجه یک با ارزان ترین قیمت در بازار های داخلی به شیوه های مختلفی انجام می شود که از جمله این روش ها می توان مراجعه به نمایندگی های معتبر این کالا در شهر تهران یا درب کارخانه مراجعه نمایید. قیمت اسکاج سیمی تابع مواد به کار رفته در تولید آن می باشد.  بهترین قیمت اسکاج سیمی را از ما بخواهید . آماده ی عقد قرارداد جهت فروش کلی و جزیی اسکاج و سیم از درب کارخانه با تمامی شرکت ها و ارگان ها در تهران هستیم . با خرید از ما از تخفیفات و هدایای ویژه برخوردار شوید .

کارخانه تولید اسکاچ

خرید عمده اسکاج جهیر

این تولیدی اسکاج تولیدی اسکاج جهیر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع اسکاج و سیم ظرفشویی در ایران میباشد که با استفاده از مواد اولیه فعالیت خود توانسته مدلهای متنوعی از اسکاچ و سیم ظرفشویی را برای شستشوی ظروف در بسته بندیهای جذاب روانه بازار مینماید.که طی سالهای این شرکت توانسته است تمامی محصولات خود را مجهز به ویژگی هایی نظیر جذب کف و خاصیت ارتجاعی زیاد ،پاکنندگی و برق اندازی و… نماید.

انواع مدلهای اسکاج جهیر عبارتند از::

اسکاج نانو نرم ، اسکاج آنتی باکتریال ، اسکاج ضدبو و ضدحساسیت ، انواع سیم ظرفشویی ، اسکاج اسفنجی ، اسکاج سیمی ، اسکاج خورشیدی

اسکاج کبریتی ، اسکاج فانتزی ، اسکاج ابری ، اسکاج بافتنی ، اسکاج سیمی آنتی باکتریال ، اسکاج نانو آنتی باکتریال زبر ، اسکاج وابر ، اسکاج گرد و

اسکاج سخت

شایان ذکر است که اسکاج های جهیر در بسته بندیهای یک، دو، سه، چهار، شش، دوازده و بیست و چهار عددی به بازار عرضه شده و به دو صورت جزیی و عمده بفروش میرسند.  پخش عمده اسکاج جهیر در تمامی بسته بندیهای فوق و یا مطابق سفارش و نیاز مشتری ارائه میشود

جهت سفارش عمده اسکاج جهیر و اطلاع از شرایط ارسال رایگان، تماس حاصل فرمایید. تولیدی اسکاج را فراموش نکنید.

خرید عمده اسکاج جهیر

نمایندگی اسکاج جهیر

اسکاج جهیر برند ایرانی پرطرفداری! از اسکاج است که به دلیلی کیفیت و دوام! بالایی که از خود نشان داده است! تواسنته سهم بزرگی از بازار داخلی! اسکاچ را به خود اختصاص داده! و افراد زیاد و مشتریان فراوانی را به خود! جذب نماید.

نمایندگی عمده اسکاج جهیر مرغوب در شهر های! مختلفی قرار گرفته که هر روزه! انواع اسکاج های جهیر در بسته بندی های مختلف! را به بازار عرضه می کنند و گام بلندی! در به ارمغان اوردن تمیزی منحصر به فردی! در آشپزخانه ی شما بر می دارند.

جهت اطلاع بیشتر! از تولیدی اسکاج با ما در تماس باشید.

نمایندگی اسکاج جهیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما