فروشنده عمده اسکاج خورشیدی

اسکاج خورشیدی در واقع یکی از موارد کاربردی و مهم برای تمیز کردن و شستن ظروف آشپزخانه است. این محصول در کارگاه ها و کارخانجات متعددی در کشور تولید و بعد از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های متخصص در این زمینه در بین مشتریان عرضه می شود. این مراکز محصول تولید شده را به صورت عمده و تکی در رده فروش قرار می دهند تا هر فرد به هر تعدادی که نیاز دارد، بتواند آن را خریداری کند.

فروشنده عمده اسکاج خورشیدی

از اسکاج خورشیدی چه می دانید؟

از اسکاج خورشیدی چه می دانید؟ شست ظرف در هر خانه یکی از فعالیت های روزانه ما خانم ها است که در طول روز چند بار آن را انجام می دهیم. امروزه اسکاج هایی که تولید می شوند تنوع و کیفیت بالایی دارند که این امر کمک فراوانی در شستن ظرف ها می کند. اسکاج خورشیدی از نمونه این محصولات است که این کار را آسان تر می کند و همچنین باعث می شود تا ظرف ها تمیز تر شوند.

این محصول  به شکل دایره است ولی بسته بندی که دارد به شکل خورشید است و به همین علت آن را اسکاج خورشیدی می نامند. این محصول که امروزه طرفدار بسیار بالایی دارد به صورت دو طرفه دوخته می شوند که یک طرفه آن به صورتی ابری که در توری خیلی نازک قرار گرفته است، می باشد و طرفه دیگر آن سیمی است که سطح زبر و ضخیمی دارد و در میان این محصول، اسفنج وجود دارد.

این محصول با این ویژگی ها برای شستن تمام ظروف از قبیل: ظروف شیشه ای، پلاستیکی، تفلون، استیل، سفالی، مسی و …. مناسب است که با طرف توری مانند آن ظروف شیشه ای، تفلون، چینی و سایر وسایلی که حساس هستند، شسته می شود و سطح سیمی و زبر آن برای شستن ظروف روحی، آلومینیومی، مسی و… مناسب است و آن ها را به آسانی تمیز می کند.

این محصول ویژگی هایی مختلفی دارد که این ویژگی ها باعث شده تا مورد پسند و سلیقه خانم های خانه دار واقع شود. برخی از این مشخصات عبارت اند از:

  • این محصول رنگ بندی های متنوعی دارد.
  • در این نوع از اسکاج ها نوار های رنگی در اطراف آن دوخته شده است که این نوار ها باعث می شود تا محصول دوام بیشتری داشته باشد.
  • دوخت این محصولات به صورتی است که در صورت استفاده مکرر مقاومت خود را حفظ می کند.

نحوه پخش عمده اسکاج خورشیدی

نحوه پخش عمده اسکاج خورشیدی پخش اسکاج خورشیدی از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های متخصص در این زمینه انجام می شود. این مراکز محصول خود را به صورت حضوری و مستقیم انجام می دهند همچنین انواع مختلف این محصول را به صورت عمده و تکی عرضه می کنند تا هر فردی به هر روشی که دسترسی دارد و به هر تعدادی که به این محصول نیاز دارد آن را خریداری کند.

خرید اسکاج خورشیدی به روش مستقیم از این مراکز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که هزینه آن مناسب تر است و در این روش هزینه های اضافی رفت و آمد و واسطه ها از میان برداشته می شود. همچنین افرادی که به مراکز فروش به صورت حضوری دسترسی ندارند می توانند محصول خود را از طریق تلفن، سایت های اینترنتی و … سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما