سیم ظرفشویی کلافی | فروش بهترین مارک ها به قیمت کارخانه

سیم ظرفشویی کلافی از جنس استیل یا مس می باشد، که البته جنس استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم تر است. این نوع سیم ظرف شویی دارای بافتی همانند نمد و بسیار متراکم می باشد. از آن جا که تولید سیم ظرفشویی توسط تولید کنندگان متفاوتی انجام می شود مارک های متفاوتی از آن در بازار مشاهده می شود. شما می توانید بهترین مارک های موجود از این سیم را با جست و جو در بازار و یا در مرکز عرضه عمده به قیمت کارخانه بیابید و خریداری نمایید.

سیم ظرفشویی کلافی | فروش بهترین مارک ها به قیمت کارخانه

سیم ظرفشویی کلافی چیست؟

سیم ظرفشویی کلافی چیست؟سیم ظرف شویی با نام های دیگری همچون پشم فلزی (steel wool)، پشم سیم و یا اسفنج سیم نیز شناخته می شود. معرفی این محصول در سال 1986 میلادی انجام گرفت و کم کم وارد بازار شد و استفاده آن توسط مردم جا افتاد. از آنجا که این محصول برای پاک کردن سطوح، ظروف و … از مواد نا خواسته انتخاب خوبی است، به همین دلیل سیم ظرف شویی استیل را در دسته محصولات پاک کننده قرار داده اند.
سیم ظرف شویی انواع مختلفی را شامل می شود که در بازار مشاهده می شود، با این حال مدل کلافی سیم ظرف شویی از رشته های خیلی نازک و بسیار متراکم استیل با کربن کم تشکیل شده است، و به رنگ نقره ای در بازار موجود هستند. نوعی دیگر سیم ظرف شویی از جنس مس می باشد و به رنگ زرد و طلایی مانند در بازار هستند.

سیم های کلافی به دلیل بافت منسجمی که دارند با وجود استفاده در مدت زمان طولانی از آن ها بدون تغییر نسبت به حالت اولیه قابل استفاده می باشند و کیفیت خود را از دست نمی دهند. همچنین به دلیل استفاده از استیل ضد زنگ در این نوع سیم ماندگاری آن افزایش پیدا می کند و این کار موجب می شود که طی استفاده مکرر دچار زنگ زدگی نشود.

نمونه دیگری از این محصولات موجود می باشند که به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان بعضا برای ارتقای کیفیت سیم، روی آن را با عایق ضد زنگ می پوشانند. سیم های ظرف شویی کلافی در حالی که دارای بافت نرمی هستند، زبری متناسبی نیز دارند که برای زدودن لکه های غذایی روی ظروف و یا لکه های سخت موجود در سطوح دیگر و همچنین کاربرد های دیگر آن در صنعت قابل استفاده هستند.

کاربرد های سیم ظرفشویی کلافی

کاربرد های سیم ظرفشویی کلافیاز جمله کاربرد های که برای این نوع سیم ظرفشویی وجود دارد می توان به استفاده از آن برای مصارفی در صنعت، صیقل زدن، سمباده زنی و تمیز کردن چوب، فلزات، کاشی ها و سرامیک ها، استفاده در صنعت لنت سازی، سایر قطعات صنعتی و … اشاره نمود.

برخی تولید کنندگان علاوه بر فروش محصول خود برای مصارف صنعتی، فروش سیم ظرفشویی برای مصارف خانگی را نیز در نظر گرفته اند و سیم ظرفشویی ها را در سایز کوچک برش می زنند و با بسته بندی مناسب به بازار وارد می کنند.

سیم ظرفشویی در منزل جزء موارد ضروری محسوب می شود. به این دلیل که قطعات چسبیده غذا و لکه های سرسختی که روی ظروف قرار دارند با کمک و استفاده از این محصول قابل زدودن است علاوه بر این برای شست و شوی سطوح و ظروفی که به خش پذیری حساس نیستند و حتی سینک ظرف شویی قابل استفاده می باشد.

همچنین برای از بین بردن آلودگی ها، چربی ها و جرم های سختی که روی سطوح هستند وسیله خیلی خوبی می باشد. سیم ظرفشویی علاوه بر مصرف در کشور در خارج از کشور نیز بازار خوبی دارد.
جهت مصارف خانگی شما می توانید سیم ظرفشویی متری را خریداری کنید و آن را به قطعات کوچک مورد نظر خود تقسیم کنید و حتی می توانید با اضافه کردن ابر یا اسفنج به آن، به صورت دو منظوره از آن بهره ببرید.

از سیم ظرفشویی برای مراسم های آتش بازی از جمله در روز چهارشنبه سوری، سیزده بدر و … نیز استفاده می شود و به آن سیم آتشین می گویند که طی فرآیند اکسید شدن سریع آهن و کربن آتش می گیرد. از آن جایی که این نوع سیم ظرفشویی دارای رشته های بسیار نازکی می باشد منجر می شود که سطح وسیعی از سیم درگیر فرآیند اکسیداسیون می شود.

طی واکنشی که آهن با اکسیژن موجود در هوا می دهد، تبدیل به Fe2O3 و Fe3O4 می شود. از آن جا که سیم آتشین، تکه های سیم مشتعل را به اطراف پراکنده می کند. در نتیجه از استفاده از سیم آتشین در مکان های که امکان انفجار و یا آتش سوزی وجود دارد اجتناب کنید.

جهت مصون ماندن خود و به حداقل رساندن خطرات ممکن بهتر ست در زمان آتش بازی از عینک ایمنی، کلاه و دستکش مخصوص استفاده نمایید و از پوشیدن لباس های با الیاف مصنوعی اکیدا خودداری نمایید به دلیل آن که به راحتی قابل اشتعال می باشند و توصیه می شود که از پوشاک پشمی و پنبه ای استفاده کنید.

کارخانه های سیم ظرفشویی کلافی

کارخانه های سیم ظرفشویی کلافیکارخانه های تولید کننده برای تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و
ارزن ترجیح می دهند که مواد را از نزدیک ترین مکان ممکن به محل کارخانه خریداری
نمایند. مشخصا اگر بتوانند مواد اولیه ارزان تهیه کنند قیمت تمام شده محصول تولیدی
نیز پایین تر خواهد بود
.


کارخانه های متعددی در تولید انواع سیم ظرف شویی به ویژه کلافی نقش دارند. در کارخانه های تولید کننده سیم ظرفشویی علاوه بر چندین نیروی انسانی از ابزار آلات و دستگاه های جدید و پیشرفته ای استفاده می شود، که در کیفیت و سرعت عمل تولید این محصول نقش به سزایی دارند.

تولید کنندگان به دلیل مصرف گسترده ای که سیم ظرفشویی دارد و اطلاع از نیاز همیشگی به این محصول چه برای مصارف خانگی و یا صنعتی هیچ گاه دست از کار نمی کشند و همواره به دنبال راهی برای ایجاد تنوع و افزایش رضایت مندی مشتریان خود هستند. 

و برای تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و
ارزن ترجیح می دهند که مواد را از نزدیک ترین جای ممکن به محل کارخانه خریداری
نمایند تا بتوانند هزینه های اولیه را کاهش دهند و بتوانند با قیمت کمتری محصول خود را روانه بازار کنند. مشخصا اگر بتوانند مواد اولیه ارزان تهیه کنند قیمت تمام شده محصول تولیدی
نیز پایین تر خواهد بود
.


کارخانه های تولید کننده به طور مداوم در حال تولید انواع مختلفی از سیم ظرف شویی هستند و با توجه به نیاز بازار فروش خوبی را برای این محصول دارند و درآمد قابل توجهی را از این طریق دریافت می کنند. در کارخانه های تولید کنند سیم ظرفشویی به سه شکل تولید می شود که عبارتند از:

  • سیم ظرفشویی مدل متری
  • سیم ظرفشویی مدل رولی
  • سیم ظرفشویی مدل کلافی

که هر کدام از این نوع های سیم ظرف شویی کاربرد جداگانه ای دارد و مشتریان خاص خود را می طلبد. علاوه بر تولید کنندگان، توزیع کنندگان نیز تاثیر قابل توجهی در در دسترس بودن این محصول در سراسر کشور دارند.

کارخانه های تولید کننده هر کدام به عنوان یک واحد تولیدی جهت رفع نیاز تمام مشتریان، علاوه بر ایجاد مدل های مختلف این محصول، سیم های ظرفشویی را از نظر نوع رشته های سیمی در دو نوع تولید و به بازار ارائه می دهند که شامل:

  • سیم های ظرفشویی با رشته های نازک
  • سیم های ظرفشویی با رشته های ضخیم

از آن جا که هر کدام از این نوع سیم های ظرفشویی مصارف جداگانه یا کاربرد متنوعی دارند همواره خریداران خود را دارند و موجبات رضایت آن ها را همواره فراهم می کنند. به همین دلیل تولید کنندگان همواره به دنبال ایجاد تنوع در محصول یا افزایش کیفیت محصول می باشند و سعی دارند محصول جدیدی را به بازار معرفی کنند.

بازار فروش بهترین سیم ظرفشویی کلافی

بازار فروش بهترین سیم ظرفشویی کلافیسیم ظرفشویی کلافی در رول هایی با وزن یک الی ده کیلو گرم و به صورت فله ای به فروش می رسد.

البته در صورت سفارش و نیاز مشتری امکان افزایش وزن در رول ها با وزن بیش از 10 کیلوگرم نیز وجود دارد.

فروشگاه های معتبر در سر تا سر کشور فروش سیم ظرفشویی کلافی را در دستور کار خود قرار داده اند.

با فروش در فروشگاه ها کمک شایانی به صنعت تولید این محصول می شود.
برخی افراد با خرید عمده سیم ظرفشویی، هزینه کمتری را نسبت به خرید جزئی پرداخت می کنند.

حال تصور کنید که خریدار بدون واسطه بتواند این محصول را خریداری کند در این صورت می تواند با قیمت بسیار ایده آلی نسبت به قبل سیم ظرفشویی مصرفی خود را دریافت کند.

در بازار فروش سیم ظرف شویی نیز مانند سایر محصولات علاوه بر موجودی در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش به صورت عمده نیز به فروش می رسد.

از این رو شما برای خرید سیم ظرفشویی به دو صورت آنلاین و حضوری می توانید از طریق نمایندگی های فروش و مراکز پخش عمده این محصول را تهیه و خریداری نماید.

نمایندگان فروش موجود در سر تا سر کشور با حذف واسطه ها توانسته اند سودی که از طریق واسطه ها روی این محصول اعمال می شود را به صفر برسانند و با این کار خریداران می توانند با صرف هزینه کم محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

با تمام این مطالب عوامل متعددی در قیمت تمام شده سیم ظرفشویی اثر دارند که شامل موارد زیر می باشند:

  • کارخانه تولید کننده این نوع سیم ظرفشویی
  • شیوه فروش سیم ظرفشویی
  • کیفیت مواد به کار رفته در آن
  • حجم و میزان فروش آن

با در نظر گیری این عوامل می توان به قیمت تمام شده این محصول رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما