اسکاج محافظ ناخن | مرکز فروش بهترین نمونه ها در کشور

انواع گوناگون اسکاج محافظ ناخن یکی از محصولاتی به شمار می آید که اشخاص مختلف و به ویژه خانم ها که نسبت به زیبایی و سلامتی دستشان بسیار حساس می باشند و همینطور در طی روز زمان بسیاری در حال استفاده با اسکاج می باشند قادر هستند از آن استفاده نمایند.

این کالا را قادر هستید به آسانی در خیلی از فروشگاه‌ ها و مغازه های وجود داشته در سطح شهر یافت نمایید. تولید کنندگان این محصول برای سهولت خرید توسط متقاضیان آن کالا های خود را با قیمت و کیفیت های گوناگون و متنوع درون سایت های مرتبط و در فضای مجازی در معرض فروش گذاشته اند.

تولید کنندگان پک اسکاج برای تامین احتیاجات مشتریان خود با توجه به نیاز مصرف کنندگان، اسکاج را در نوع های گوناگون و با ماده های اولیه ی متنوع تولید نمودند که یکی از این نوع های گونوگان اسکاج، اسکاج محافظ ناخن محسوب می شود. اشخاصی که مایل به خریداری اسکاج های محافظ می باشند قادر هستند فروشندگان و تولید کنندگان این کالا را به آسانی در سر تا سر شهر یا منطقه محل سکونت خود یافت نمایند. تولید کنندگان اسکاج مثل بقیه تولید کنندگان کالا های دیگر به؛ به صرفه بودن قیمت کالای خود توجه ویژه ای دارند. به صورتی که هم استفاده کنندگان قادر باشند به آسانی نیاز خود را نسبت به تهیه‌ی اسکاج حل نمایند، هم تولید کنندگان قدرت ارتقا تولید و افزایش مرغوبیت کار خود را از دست ندهند.خرید از اینترنت برای خریداران شرایطی را مهیا می سازد تا از همه خصوصیات کالا پیش از خرید آگاهی پیدا نمایند و با رضایت و اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند. خرید از اینترنت یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های خرید برای خریداران عمده می باشد، خریداران قادر هستند در فضای مجازی به مقایسه ی محصولات همانند بپردازند و در نتیجه مناسب ترین و بهترین کالا را از منظر مرغوبیت و قیمت برگزینند. یکی از راهکار های این مسئله عرضه نوع های گوناگون اسکاج به شکل یک پک می باشد، به این معنی است که اشخاص قادر هستند هر یک از نوع های گونون اسکاج را که مورد استفاده قرار خواهند داد به شکل پک های چند تایی تهیه نماینو. تهیه ی اسکاج به شکل یک پک به معنای خرید عمده می باشد که موجب خواهد شد هزینه ی که صرف این محصول شود خیلی پایین تر از خرید به شکل تکی باشد. پک های اسکاج هر یک شامل تعداد گوناگونی می باشند ولی به صورت معمول در پک های دوازده تایی تولید و به فروش می رسند.

اشخاصی که تصمیم به خریداری اسکاج دارند باید چند نکته بسیار مهم را در نظر بگیرند تا خرید مطمئنی داشته باشند: 

کالا مورد نظر باید دارای مرغوبیت مناسبی باشد. به صودتی که استفاده از آن به سلامت انسان آسیب نرساند و به آسانی کار کمک نمایید.

میان مرغوبیت محصول و قیمت آن توازن نرمالی برقرار باشد. به گونه ای نباشد که خریدار قیمت بسیاری برای محصول نامرغوب بپردازد، و همواره در نظر داشته باشید که قیمت بالا همیشه به معنای مرغوبیت بالا نمی باشد.

محصول مد نظر باید با فعالیتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد هماهنگی داشته باشد. 

از تولیدی های معتبر خریداری شود تا دیگر نگران مواد استفاده شده در محصول که امکان دارد به انسان ضرر برساند، نباشید.

انواع اسکاج محافظ ناخن:

کاربرد اسکاج در منزل تنها به شستن ظرف ها خاتمه پیدا نمی کند و میتوان بیان کرد یکی از محصولات پراستفاده در هر منزلی به شمار می آید که اشخاص به صودت مداوم آن را مورد استفاده قرار خواهند داد. امروزه این کالا به اشخاص کمک می نماید تا زندگی راحت تری داشته باشند. شاید در دیدگاه نخست این کالا کارکرد قابل توجهی نداشته باشد، ولی همین محصول کوچک به منزله یکی از اقلام ضروری در کسب و کار به شمار می آید. شستن ظروف و انجام نظافت جزو فعالیت های روزمره و معمولی همه انسان ها می باشد که اسکاج یکی از اقلامی محسوب می شود که در این حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در زمینه ی مفید بودن این کالا نیز می توان به شکل و فرم مناسب اسکاج اشاره نمود که به شخص مصرف کننده کمک می نماید آن را به آسانی در دست بگیرد، که در این صورت انجام کار را آسان تر کرده و سلامت دست ها را حفظ می نماید.

با توجه به ضرورت شستشوی ظرف ها بهترین و مناسب ترین روش استفاده از اسکاج ابری محافظ ناخن می باشد. این اسکاج ها از لایه نازکی از جنس فیبر مصنوعی تشکیل شده اند به همین دلیل از خصوصیت سایشی بسیار اندکی برخوردار می باشند، این خصوصیت برای استفاده کنندگان شرایطی مهیا می سازد که دیگر از بابت سلامت و زیبایی دست ها و ناخن خود نگرانی نداشته باشند.

یکی دیگر از خصوصیات مثبت این اسکاج ها الیاف مصنوعی استفاده شده در آن می باشد، این الیاف ها قادر هستند در انواع رنگ های گوناگون تولید شوند؛ به همین خاطر ظاهری زیبا و متنوع خواهند داشت که این خصوصیت به تنهایی موجب جلب نظر مشتری خواهد شد. از همه مهم تر رنگ الیاف مصنوعی استفاده شده در ساخت اسکاج ثابت خواهد ماند که موجب خواهد شد زیبایی این کالا تا دقایق پایانی تداوم داشته باشد. خصوصیت دیگر این اسکاج ها استحکام و مقاومت زیادتر در مقابل آب و چربی و سایش می باشد به صورتی که عمر آنها به دفعات زیادتر از اسکاج های معمولی می باشد که به دلیل برخورداری از جنس زبری که دارند موجب فرسایش ظرف ها و در نهایت صدمه رسیدن به دست خواهند شد.

این گونه از اسکاج ها به دلیل مواد اولیه ی باکیفیتی که در آن ها استفاده شده هزینه ی خیلی کمتری روی دست مصرف کننده می گذارند به این خاطر که این کالا دارای مرغوبیت قابل توجهی می باشد که اشخاص را از خرید مداوم اسکاج بی نیاز می نماید.

اسکاج ها به شکل عمده به دو گروه کلی تفکیک خواهند شد: اسکاج خانگی و صنعتی. از مدتها قبل تولید کنندگان برای رونق کسب و کار خود توجه خود را به احتیاجات استفاده کنندگان معطوف نموده اند، که توجه به احتیاج استفاده کنندگان در عرصه ی ساخت اسکاج هم اعمال شده است. به همین دلیل اسکاج که در گذشته ای نه چندان دور جزو اقلامی که بود که شخصی به منزله محصول مهم به آن نگاه، نمی کرد امروزه دارای نوع های گوناگونی می‌ باشد که هر شخصی قادر باشد بر طبق احتیاج خود هر کدام از نوع های گوناگون اسکاج را خریداری نماید در پایین به معرفی نوع های گوناگون و متنوع اسکاج خواهیم پرداخت:

  • اسکاج 2 منظوره: این اسکاج شامل دو لایه می باشد که هر لایه در یک سمت اسکاج به کار گرفته شده است. یک لایه حاوی جنس نرم و یک لایه حاوی جنس زبر می باشد. خصوصیت مثبت این اسکاج در امکان استفاده ی آن در زمان های گوناگون می باشد. لایه ی زبر برای ظرف های که خیلی سخت تمیز خواهند شد مثل وسایل وجود داشته در آشپزخانه مانند اجاق گاز و لایه ی نرم برای ظرف های خیلی حساسی که احتیاج به مراقبت دارند مثل ظرف های آشپزخانه، مورد استفاده قرار می گیرد.

    اسکاج های میکروفایبر: این اسفنج به تنهایی در نوع های گوناگون برای کارکرد های مختلف تولید خواهد شد. یک گونه از این اسفنج برای پاکسازی پوست صورت و گونه ای دیگر برای شستشوی خودرو به کار گرفته می شود و مواردی از این قبیل. در مجموع این اسفنج‌ ها برای تمیز نمودن سطح های گوناگون بدون به وجود آوردن خراش کاربردی می باشند. از مزیت های این اسکاج میتوان به ضد ویروس، ضد بوی نامطبوع، استحکام بالا، کف زیاد و خصوصیت پاک کنندگی بسیار فوق العاده اشاره نمود.

    اسکاج های سلولزی: اسفنج های سلولزی از پالپ چوب تهیه شده اند که موجب خواهد شد اسکاج شامل شکاف های کوچک باشد. این اسکاج برای نظافت سطح های دشوار مقل حمام مورد استفاده قرار می گیرد. اسکاج سلولزی یکی از متداول ترین اسکاج های تمیز وجود داشته در بازار می باشد. اسکاج های سلولزی حاوی دو سمت سایشی زبر و نرم می باشند که طرف زبر آن برای پاک نمودن لکه های سفت و طرف نرم آن برای سطح های که زیاد آلوده نمی باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

    اسکاج های سیلیکونی: این اسکاج ها در مقایسه با نوع های دیگر آن بهداشتی تر می باشد و قادر هستید به صورت طولانی از آن ها استفاده نمایید بدون آح که نگران خراب شدن آن باشید.

    اسکاج نانو انتی باکتریال: از خاصیت های این گونه اسکاج میتوان به ضد بو، ضد حساسیت و ضد قارچ بودن اشاره نمود که حتی پس از شستشو با آب جوش و مواد شوینده به دفعات بسیار خواص خود را از دست نخواهند داد.

    اسکاج فلزی: اسکاج های فلزی با مواد اولیه ی متنوع از جمله آهن، مس و سنگ ساخته خواهند شد که در صنعت های گوناگون کارکرد هایی از قبیل خط و خش انداختن و همینطور سایش و در برخی مواقع موجب جلا و صیقل دادن وسیله های فلزی و چوبی خواهند شد. این اسکاج در موارد استفاده خانگی سیم ظرفشویی یا پشم فلزی نامیده خواهد شد.

    اسفنج‌ های فومی گیاهی:  مواد اولیه ی این نوع اسفنج‌ ها الیاف گیاهی مثل کنف، پنبه یا لیف تولید می شود و به همین دلیل برای محیط زیست ضرری به دنبال نخواهند داشت.

    اسفنج نانو: این اسفنج ها ادعا دهرند که قادر هستند همه آلودگی ها را به خود جذب نمایند و به مواد شوینده احتیاجی نخواهند داشت. می توان تنها با استفاده از آب ظروف و همینطور سطح های آلوده را پاک نمود.

    اسکاج های پارچه ای و بافتنی: در مجاور اسکاچ های اسفنجی، اسکاج های پارچه ای و بافتنی هم در بازار پیدا خواهد شد. بسیاری از استفاده کنندگان به دلیل خصوصیات مثبت این اسکاج ها به آن علاقه دارند. از خصوصیات مثبت این گونه اسکاج میتوان به تنوع بسیار بالا در جنس، طرح و رنگ آن اشاره نمود. همینطور اسکاج های بافتنی استحکام بسیار بالایی در مقایسه با فرسودگی دارند که موجب خواهد شد اشخاص با فکری راحت از آن استفاده نمایند بدون اینکه نگران نابود شدن آن باشند، همین خصوصیت کمک می نماید تا اسکاج از منظر پرداخت بسیار به صرفه باشد. اسکاج های بافتنی این شرایط را برای اشخاص خوش ذوق و با استعداد مهیا می سازد که خود افراد نسبت به تولید این محصول برای استفاده شخصی اقدام نمایند.

    اسکاج های پارچه ای یا حوله ای: نرمی و زبری این اسکاج ها به نوع حوله یا پارچه ی استفاده شده بستگی دارد. این گونه از اسکاج ها را خود اشخاص قادر هستند با استفاده از وسیله های وجود داشته در منزل تهیه نمایند. این گونه مصارف به صرفه جویی در مخارج منزل و استفاده ی وسایل کمک می نمایند
    .

     اسکاج محافظ ناخن |  مرکز فروش بهترین نمونه ها در کشور

    دسته بندی کلی اسکاج

    اسکاج یکی از ضروری ترین لوازم در کارهای شست و شو می باشد.  به طور کلی اسکاج ها به دو گروه اسکاج صنعتی و ظرفشویی تقسیم می شوند. اسکاج های صنعتی مخصوص شست و شوی دیگ های بزرگ صنعتی در کارخانجات بوده و اسکاج های ظرفشویی برای شستشوی لوازم و ظروف آشپزخانه مناسب است. 

    اسکاج های ظرفشویی خود به دو دسته تفلون شور و سیمی تقسیم بندی می شوند. نوع تفلون شور همان طور که از اسمش پیداست مخصوص ظرف های تفلون است، چرا که هیچ خط و خشی نباید روی این ظرف ها بیفتد. جنس این نوع اسکاج ها معمولا از نخ های نرمی چون زربافت یا ابریشم است. مواد اولیه ساخت اسکاج های سیمی هم نخ های سیمیست. قابلیت چربی زدایی این مدل بسیار خوب و بالاست.

    آشنایی با اسکاج های محافظ ناخن

    برای شستن ظروف و پاک شدن هرچه بهتر لکه ها و چربی ها، به جز مواد پاک کننده از کاتالیزوری استفاده می شود که به آن اسکاج می گویند. جنس اسکاج ها از مواد پلمیری بوده و مواد غذایی و چربی های چسبیده به ظروف را به راحتی پاک می کند. اسکاج ها به خودی خود باعث پاک شدن ظرف ها نمی شوند اما استفاده از آن ها در کنار مواد شوینده ضروری می باشد. یک سمت این اسکاج ها دارای جنسی نرم و مخصوص به دست گرفتن بوده و ابری مانند است و سمت دیگر آن مناسب از بین بردن لکه و چربی های مختلف است.

    از مهم ترین دلایل استفاده از اسکاج، آسیب نرسیدن به پوست دست و عدم تماس مستقیم دست با مواد شوینده است. اسکاج های محافظ ناخن با توجه به ویژگی هایی که دارند هم از لحاظ پاک کنندگی و هم از لحاظ حفاظت از پوست دست بهترین اسکاج است.

    ویژگی هایی که اسکاج محافظ ناخن دارند

     از مهم ترین ویژگی اسکاج محافظ ناخن، می توان به جنس الیاف و مواد اولیه موجود در آن اشاره کرد. این نوع اسکاج ها دارای الیافی زمخت برای از بین بردن لکه و چربی های ظروف است اما در عین حال هیچ آسیبی به پوست شما نمی رسانند. یک سمت این اسکاج ها دارای جنسی نرم و مخصوص به دست گرفتن بوده و سمت دیگر آن مناسب از بین بردن لکه و چربی های مختلف است. چسبی که این دو لایه توسط آن به هم وصل شده اند، کاملا ضد آب و مقاوم است.

    این اسکاج ها برای انواع سطوح چوبی، ظروف آلومینیومی، ظروف چینی و کریستال و شست و شوی سرویس های بهداشتی بسیار مناسب و کارآمد هستند. اسکاج های محافظ ناخن بسیار سبک و آنتی باکتریال بوده و به همین دلیل طول عمری بیشتری داشته و بو نمی گیرند و در عین نرم بودن برای سطوح سخت بسیار مناسب هستند و در هنگام استفاده از ناخن ها محافظت می کند.

    قیمت اسکاج محافظ ناخن در بازار

    اسکاج ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کیفیت متفاوتی داشته و برای ظروف خاصی استفاده می شوند و بر همین اساس نوسان قیمت نیز دارند. قیمت اسکاج با توجه به طرح، سایز، جنس و کیفیت آن متفاوت و متغیر است. کیفیت اسکاج از اولین و مهم ترین نکاتیست که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. 

    اسکاج های محافظ ناخن برند و سایز های مختلفی دارد که با توجه به نوع نیازتان می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. قیمت این محصول با توجه به تغییر شرایطی مانند افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش تقاضا و یا تحریم های علیه ایران دائما در حال نوسان است و نمی توان قیمت دقیقی از آن ارائه داد. سایت ما این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده عرضه کرده است. 

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما