اسکاج آفتابگردان | عرضه جدیدترین محصولات با قیمت مناسب

شستشو و نظافت ظروفی که هنگام غذا خوردن استفاده می کنیم، کار روزمره و همیشگی زندگی ما است. مواد و وسایل شستشوی ظروف در طول زمان تغییر کردند و مدرن تر و کارآمدتر شدند. همیشه امکان استفاده از وسایل و ماشین های مدرن شستشو مثل ماشین ظرفشویی، به خصوص در فضای خانه های کوچک با تعداد ظروف کمی که در روز استفاده می شود وجود ندارد. اسکاج محصول نام آشنای خانه ها و آشپزخانه های ما، وسیله ساده و در عین حال ضروری که در طول روز بارها و بارها استفاده می شود. در بین انواع اسکاج قصد داریم در مورد یک مدل جذاب و زیبا به نام اسکاج آفتابگردان اطلاعاتی کسب کنیم.اسکاج آفتابگردان | عرضه جدیدترین محصولات با قیمت مناسب

موارد استفاده از اسکاج آفتابگردان

موارد استفاده از اسکاج آفتابگردانزندگی روزمره ما در جوامعی که روز به روز جمعیت آنها زیادتر می شود، این نیاز را ایجاد می کند که افراد در کنار هم با رعایت بهداشت زندگی کنند و از بروز مشکلات مربوط به آلودگی محیط و منزل پیشگیری کنند.

هر چه زمان می گذرد غذاهایی که می خوریم از سادگی و ابتدایی بودن، به سمت غذاهای متنوع تر و طعم های جدیدتر و جذاب تر پیش می رود. این طعم های جدید نیاز دارد که مواد اولیه جدیدی تولید شود و در انواع محصولات غذایی وارد شود و سپس توسط افراد به مصرف برسد. 

اما بعد از مصرف این غذاهای لذیذ و متنوع، نیاز داریم به شستشوی ظروف مصرف شده اقدام کنیم و بتوانیم به کمک شوینده ها و وسایل دیگر، این مواد پیچیده و جدید را شستشو بدهیم و نظافت را دوباره به ظروف غذاخوری و لوازم پخت و پز غذا برگردانیم. در گذشته این کار با موادی مثل خاکستر و گِل و مواد اولیه انجام می شد، اما این محصولات پاسخگوی دنیای امروز نیست و به طور کلی کنار گذاشته شده است.

حتی تصور یک ذره آلودگی روی ظروف و وسایل مربوط به غذا برای ما آزار دهنده و غیر قابل قبول است. 

اینجا است که محصول ساده و در عین حال لازمی مثل اسکاج آفتابگردان با کمک شوینده و دست های ما، در کنار هم قرار می گیرند و در شستشو به ما کمک می کنند‌. 

کاربرد اسکاج آفتابگردان هم در حال کلی مثل همه اسکاج های دیگر است، ولی توجه داشته باشیم:

  • اسکاج آفتابگردان از لحاظ کاربرد برای سطوح نرم استفاده می شود و رویه آن سیمی و زبر نیست. اگر ظرف یا سطحی دارید که نیاز به خراش و ساییدگی ندارد می توانید از اسکاج آفتابگردان با شوینده مناسب برای تمیز کردن بهره ببرید.
  • بعد از استفاده از اسکاج حتما آن را تمیز بشویید و خشک کنید. این کار باعث تمیز ماندن اسکاج و جلوگیری از رشد میکروب و باکتری به دلیل ماندن آب و ذرات دیگر در اسکاج است. اسکاج آفتابگردان به دلیل کیفیت بالا و رویه بافته شده، راحت شسته و تمیز می شود و از این جهت خیال مصرف کننده را آسوده می کند.

بافت اسکاج آفتابگردان با بهترین کیفیت

بافت اسکاج آفتابگردان با بهترین کیفیتاسکاج آفتابگردان یک محصول زیبا و با کیفیت است که برای بافت آن دو روش استفاده می شود:

  • می توان آن را با دست بافت که ازین لحاظ یک هنر دستی با ارزش حساب می شود که دست توانای هنرمندان آن را می بافد.
  • امروزه در کارگاه های تولیدی اکثر اسکاج ها را با ماشین آلات جدید و به روز می بافند. برای این کار انواع نخ و کاموا و سیم و ابر و… را خریداری کرده و با کمک ماشین تولید انبوه انجام می دهند.

برای هر دو مورد تولید کنندگان ایرانی بهترین و بادوام ترین مواد اولیه را تهیه می کنند و برای تولید به کار می برند. 

ویژگی های اسکاج آفتابگردان

ویژگی های اسکاج آفتابگرداناز ویژگی های اسکاج آفتابگردان که باعث می شود آن را برای خرید به شما پیشنهاد کنیم این موارد را می توانیم نام ببریم:

  • به دلیل بافت دار بودن رویه اسکاج، نرم و در عین حال بادوام است و به دست هنگام شستشو آسیب نمی زند.
  • بافت و سطح ظروف را خراش نمی دهد و به خوبی شستشو می کند. به دلیل جنس و نوع بافت قادر است انواع آلودگی ها را از انواع سطوح پاک کند و ازین لحاظ برای نظافت تمام وسایل می شود از آن استفاده کرد. 
  • نخ دوخت و بافت آن خوش رنگ و جذاب است.

توجه داشته باشیم کیفیت اسکاج آفتابگردان تولیدی به کیفیت مواد اولیه و فرایند تولید بستگی دارد. با خرید عمده اسکاج آفتابگردان از تولید کنندگان خوش نام، می توانیم از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشیم.

عرضه کننده اسکاج های بافتنی

عرضه کننده اسکاج های بافتنی

برای تولید اسکاج لازم است یک سری مواد اولیه وارد کارگاه های کوچک و بزرگ تولید اسکاج شوند و بعد تبدیل به انواع مختلف اسکاج شوند. انواع کارگاه های تولید و عرضه کننده اسکاج های بافتنی به کمک ماشین آلات اتوماتیک مخصوص بافت اسکاج، این محصول کوچک و کاربردی را در اشکال مختلف با رویه های بافتنی تولید می کنند و به شکل انبوه آماده عرضه به بازار می نمایند.

در واقع اسکاج های بافتنی هم با دست و هم با ماشین قابلیت تولید دارند. اسکاج های بافتنی محصولاتی هستند که:

  • در نگاه اول ظاهر قشنگ و زیبایی دارند. این حس زیبایی که به خریدار منتقل می کنند باعث می شود مشتریان اصلی محصول که خانم ها هستند را ترغیب کند محصول زیبا خریداری کنند و از این نظر برای آنها جذاب است.
  • بافت داشتن رویه اسکاج باعث می شود هنگام شستشو چربی ها و لکه ها و… از روی ظرف راحت تر پاک شود و نیازی به وقت و انرژی زیاد نباشد.

به چه دلیل بازار عرضه و خرید و فروش اسکاج ممکن است برای کسانی که علاقمند داد و ستد هستند جذاب باشد؟ چرا علی رغم پیشرفت و ماشینی شدن اکثریت کارهای روزمره، ورود ماشین آلات برای شستشوی سطح و ظروف، هنوز به اسکاج نیاز داریم؟ آیا خرید انبوه و عرضه اسکاج برای ما سودآور است؟ 

می توانیم جواب این سوال ها را با توجه به یک سری پیش زمینه ها در مورد ویژگی اسکاج پیدا کنیم: 

  • اسکاج یک وسیله ساده با کاربرد آسان است. هر خانه ای به عنوان امکانات ضروری و اولیه در ابتدا به دنبال ساده ترین محصولات است. به همین دلیل اسکاج برای هر آشپزخانه ای خریداری می شود.
  • هزینه ای که برای اسکاج می شود پایین است. این قیمت باعث می شود خرید آن ماهانه و یا حتی بیشتر برای هر خانه ای صورت بگیرد. حساب کنید که یک منزل حتی یک نفره در طول سال چند عدد اسکاج خریداری خواهد کرد. این تعداد خرید بالا و همیشگی بودن، عرضه این محصول را منطقی و سودآور می کند. 
  • امروزه انواع مختلف اسکاج ها برای مصارف مختلف ساخته می شوند. اسکاج های زبرتر برای سطوح زبر، اسکاج بافتنی و نرم و اسفنجی برای سطوح نرم و… این باعث می شود سبد مصرف خانواده برای هر مرتبه بیشتر از یک اسکاج باشد و برای هر کاری یک اسکاج مخصوص به آن خریداری شود. خود این مسئله آمار خرید را بالاتر می برد و فروش عمده را جذاب تر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما