فروش عمده اسکاج ظرفشویی متری

فروش اسکاج ظرفشویی عمده متری با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. اسکاج ها نوعی پوشش می باشند که می توان برای شستن ظرفها از آنها استفاده کرد. این محصولات با جنس های متنوعی تولید می شوند.

فروش عمده اسکاج ظرفشویی متری

نحوه تمیز کردن اسکاج ظرفشویی

نحوه تمیز کردن اسکاج ظرفشویی

نحوه تمیز کردن اسکاج ظرفشویی به صورت زیر می باشد:

  • برای تمیز کردن این محصول باید از مواد شوینده ضد عفونی کننده استفاده کرد.
  • برای این منظور باید مقدار از مواد سفید کننده و آب را با هم ترکیب کنیم. سپس اسکاج را داخل آن خیس کنیم و بعد از چند ساعت که خوب خیس خورد و میکروب های اسکاج خارج شد آن را بر می داریم و با آب می شوییم.

در هر آشپزخانه ایی می توان این گونه محصولات را مشاهده کرد. اسکاج ها همانند تمام محصولات دارای مزیت های زیر می باشند که ما در زیر سعی کرده ایم نمونه هایی از آنها را برای شما ذکر کنیم:

  • این محصولات قادر هستند سخت ترین چربیها و مواد غذایی که روی ظروف چسبیده اند را از بین ببرند.
  • این محصولات در جنس های مختلفی تولید می شوند. برخی از اسکاج ها برای شستن ظروف حساس و ظریف مانند تفلونها استفاده می شوند. 
  • این محصولات در مقابل مواد شوینده و سفید کننده مقاومت بالایی دارند. به خاطر همین شما می توانید هر چند وقت یکبار با مواد سفید کننده آنها را ضد عفونی کنید.
  • برخی از اسکاج ها سطح زبری دارند به خاطر همین برای شستن ظروف های چدنی استفاده می شوند. در واقع اینها کار سیم های ظرفشویی را انجام می دهند.
  • این محصولات دوام و استحکام بالایی دارند و طول عمر زیادی دارند. ولی توصیه می شود اسکاج ها را زود به زود تعویض کنیم.
  • تمام استاندارد های بهداشتی در تولید این محصولات رعایت می شود.

خرید عمده انواع اسکاج ظرفشویی

خرید عمده انواع اسکاج ظرفشویی

خرید عمده انواع اسکاج ظرفشویی بازار داغ و پر رونقی دارد. این محصولات در جنس های متنوعی تولید می شوند. اسکاج هایی که از مواد منعطف و اسفنج ساخته شده اند برای شستن ظروف کریستال مفید می باشند. برخی از نمونه های این محصول دارای سطحی سخت می باشند و می توان برای شستن قابلمه، اجاق، سینک، روشویی و… از آنها استفاده کرد.

علاوه بر این ها برخی از نمونه های این محصولات دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند و برای شستن ظرف های کودکان استفاده می شوند. شما می توانید تمام نمونه های این محصولات را انتخاب کنید و برای شستن هر نوع ظرفی از اسکاج مخصوص خود استفاده نمائید. به خاطر کاربرد های متنوع این محصولات خرید اسکاج ظرفشویی رونق فراوانی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما