فروش اسکاج کبریتی بصورت آنلاین در سراسر کشور

در زمان های قدیم مردم برای شستشوی ظروف از گل و خاک برای از بین بردن لکه ها استفاده میکردند ولی با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی وسیله ای بنام سیم ظرفشویی تولید شد که بتوان لکهای سخت را با آن از بین برد گاهی استفاده از سیم ظرفشویی به تنهایی به برخی ظروف آسیب میزد برای همین وسیله ای بنام اسکاج تولید شد که انواع مختلفی دارد و در برخی ازاین اسکاج ها روی یک تکه کوچک اسفنج سیم پیچیده شده و با فاصله است که هم ظروف را تمیز کند و هم به طرح و نقش ظروف آسیب نزند به این نوع اسکاج کبریتی میگویند. فروش این نوع اسکاج رونق بسیاری گرفته به نحوی که فروش اسکاج کبریتی به صورت آنلاین نیز انجام میشود.فروش اسکاج کبریتی بصورت آنلاین در سراسر کشور

شرکت پخش و فروش اسکاج کبریتی در سراسر کشور

شرکت پخش و فروش اسکاج کبریتی در سراسر کشورشرکت های زیادی تولیدکننده اسکاج و پخش آن هستند ولی جدا از پخش و فروش آن باید کیفیت خوبی داشته باشد تا مشتری را حفظ کند . شرکت ما پخش و فروش انواع اسکاج های مختلف را از جمله اسکاج کبریتی در سراسر کشور برعهده دارد و اسکاج هایی با کیفیت و با دوام به مشاغل مختلف هایپر مارکت ها و عمده فروش ها و خورده فروش ها پخش می کنند.

قیمت و خرید اسکاج ظرفشویی در بسته بندی های 6 تایی

قیمت و خرید اسکاج ظرفشویی در بسته بندی های 6 تاییاسکاج های ظرفشویی با مدل های مختلف و قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود. انواع اسکاج اسفنجی و اسکاج سیمی وجود دارد که اسکاج ساده به صورت اسفنجی با قیمت مناسب تر است و اسکاج سیمی که از اسفنج و سیم ظرفشویی متری به صورت پیوسته و بدون فاصله به دور آن پیچیده شده تشکیل می شود دارای قیمت بالاتری است ولی اسکاج کبریتی که از ترکیب اسفنج و سیم ظرفشویی است به صورتی که یک عدد اسفنج به صورت یکی درمیان سیم ظرفشویی متری به دور آن پیچیده شده که هم ظرف را تمیز کند و هم آسیبی به طرف نزند این اسکاج در طرح و نقش های مختلفی وجود دارد.

قیمت اسکاج کبریتی نسبت به اسکاج های دیگر و کیفیتی که دارد برای خرید و فروش مناسب تر است. اسکاج های ظرفشویی با طرح و نقش های مختلف در بسته بندی های 6 تایی خرید فروش می شود در برخی بسته بندی ها اسکاج های ترکیبی نیز وجود دارد یعنی در یک بسته 6 تایی از هر نوع میتواند باشد بنا به در خواست خریداران بسته بندی میشود و به فروش میرسد.

عمده فروشی سیم ظرفشویی و اسکاج کبریتی ارزان

عمده فروشی سیم ظرفشویی و اسکاج کبریتی ارزاندر این شرکت انواع سیم ظرفشویی متری و آشیونه ای با قیمت های مناسب و باور نکردنی وجود دارد که به صورت عمده به فروش میرسد. اسکاج کبریتی بسته بندی شده به صورت 6 تایی وجود دارد و در بسته بندی قیمت تکی آن برای مصرف کننده ارزان تر می شود چون وقتی به صورت بسته بندی خریداری شود تخفیفی جزئی را شامل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما